• Kaip viskas veikia?

     Viskas paprasta, mes kiekvieną dieną ieškome pigių kelionių pasiūlymų, radę geriausius pigius pasiūlymus, jais iš karto pasidaliname su Jumis.

  • Kaip dažnai aš gausiu Jūsų pasiūlymus?

     Pasiūlymų skaičius priklauso nuo Jūsų pasirinkto išvykimo oro uosto ir pasirinktų krypčių. Taip pat, nuo rinkos sąlygų ir kainų.

  • Aš užsiregistravau, bet negaunu iš Jūsų pasiūlymų?

    Pasitaiko, kad mūsų pasiūlymai gali nueiti į “Spam” (“Šlamštas”) aplankalą arba “Promotions” (“Reklamos”) skiltį (jeigu naudojate “Gmail” paskyrą). Būtinai patikrinkite ten, jeigu vistiek negaunate, tada susisiekite su mumis ir mes bandysime Jums padėti.

  • Ar galima pamatyti Jūsų buvusius pasiūlymus?

     Visus buvusius pasiūlymus galite rasti mūsų puslapyje www.travelbook.lt

  • Jeigu visi pasiūlymai yra talpinami www.travelbook.lt , tai kodėl reikia man tapti Nariu?

     Visi nariai turės galimybę gauti pasiūlymus ankščiau nei tie, kurie nėra prisijungę prie narystės. Taip pat, nariai gali išsirinkti kuriuos pasiūlymus nori matyti ir nereikia pasiūlymų ieškoti mūsų Facebook puslapyje ar mūsų svetainėje. Jokių reklamų ir papildomi pasiūlymai tik Nariams.

  • Aš gyvenu Londone/Osle ar galiu gauti pasiūlymus iš šių oro uostų?

     Nors dažniau ieškome pasiūlymų Lietuvos gyventojams (pagrindiniai oro uostai, iš kurių yra galimybė gauti pasiūlymus, yra: Vilnius, Kaunas, Palanga, Ryga, Varšuva), tačiau, kartais pasitaiko stebėtinai pigių pasiūlymų iš Didžiosios Britanijos ar Skandinavijos oro uostų. Mes būtinai jais pasidalinsime su Jumis!

  • Kas yra Kainos Klaidos pasiūlymas (Error Fare)?

     Kainos klaidos pasiūlymas arba dar kitaip “Error Fare”, tai, dėl žmogaus įsikišimo ar dėl programinės įrangos gedimo, atsiradusi klaida, dėl kurios lėktuvo bilietai būna ypač pigūs. Perkant tokį skrydį, rekomenduojame neskubėti planuotis kelionės, o palaukti 72h po užsakymo, kol gausite elektroninį bilietą ir patvirtinimą, kad Jūsų skrydis tikrai užsakytas ir nebus atšauktas.